راه های صحیح تمرین گیتار

راه های صحیح تمرین گیتار

بهترین روش تمرین گیتار را یاد بگیرید

ساده ترین راه برای پاسخ دادن به آن، یافتن بهترین راه برای تمرین گیتار است که برای شما بهترین است. به این ترتیب زمان تمرین خود را تا حد امکان سازنده خواهید داشت. آموزش گیتار در اصفهان این شامل ایجاد ساختاری در آنچه تمرین می‌کنید، مکانی که تمرین می‌کنید، زمانی که تمرین می‌کنید و تعیین اهدافی برای خود می‌باشد. رعایت نکات این مقاله شما را در مسیر یادگیری ماهرانه گیتار و در سریع ترین زمان قرار می دهد. به نظر ما این بهترین راه برای تمرین گیتار و پیشرفت در سریع ترین زمان ممکن است……

بهترین راه برای تمرین گیتار نکته 1: چه چیزی را باید تمرین کنم؟

قبل از شروع جلسات تمرین گیتار، با یک تمرین گرم کردن شروع کنید تا خون در انگشتان شما جریان یابد. در اینجا یک تمرین کروماتیک (یک اصطلاح فانتزی برای زمانی که همه 12 زمین را در ترتیب نت ها بازی می کنید) وجود دارد:

(از انگشت اشاره برای فرت اول، انگشت وسط برای فرت دوم، انگشت حلقه برای فرت سوم و انگشت صورتی برای فرت چهارم در هر رشته استفاده کنید).

برای ورود به آموزشگاه موسیقی در اصفهان کلیک کنید.

بعد از اینکه بدن خود را گرم کردید، چندین چیز وجود دارد که می توانید به عنوان یک مبتدی روی آنها کار کنید که به شما کمک می کند بهترین روش تمرین گیتار را بیابید: مقیاس ها، ملودی های تک خطی، نت خوانی، آموزش گوش، تئوری موسیقی، آکوردها، و خیلی بیشتر. روشی که می خواهید به همه اینها نزدیک شوید بسیار شبیه است، اما بیایید نگاهی دقیق تر به تمرین آکوردها بیندازیم.

2: تمرین آکورد

تمرین آکورد موثرترین روش تمرین این است که در ابتدا به آرامی بازی کنید و آنچه را که بازی می کنید کامل کنید. از آنجا، تمرین به شما این امکان را می دهد که به سرعت بیشتری برسید و وضوح صدایی را که در حین پخش آهسته ایجاد کرده اید، بگیرید. با گرفتن آکوردها در دست چپ خود شروع کنید و هر رشته را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که هر نت به وضوح به صدا در می آید.

پس از به دست آوردن وضوح آکوردها، گام بعدی تمرین انتقال بین آنهاست، زیرا این یکی دیگر از بهترین راه ها برای تمرین گیتار است. موثرترین راه برای انجام این کار، تمرینات پیشرفت آکورد است، که در آن هر وتر را چهار بار در یک سری آکورد می زنیم.

در نهایت، همیشه فضا را ذخیره کنید تا در جلسات تمرینی خود کمی سرگرم شوید و آهنگ یا هنرمند مورد علاقه خود را پخش کنید! این یک راه عالی برای ساخت رپرتوار خود و به کارگیری دانش، تکنیک و مهارت آکورد خود در آهنگ های هنرمندانی است که از گوش دادن به آنها لذت می برید.

3: چه زمانی باید تمرین کنم؟

البته، راه ساده برای پاسخ به این است که تا آنجا که می توانید بگویید. اما از آنجایی که برنامه‌های ما همیشه این انعطاف‌پذیری را نمی‌دهد، بهترین راه این است که به یک برنامه تمرینی خاص عادت کنیم. یک راه عالی این است که هر روز در یک زمان خاص بر اساس برنامه فعلی خود تمرین کنید. برخی از دانش آموزان من بعد از مدرسه، بعد از کار، یا هر زمان که بتوانند آن را در طول روز تمرین کنند. به یاد داشته باشید که یادگیری گیتار یک رشته است، بنابراین برای پیشرفت به تمرین مداوم نیاز دارد.

4: کجا باید تمرین کنم؟

این موضوعی است که اغلب هنگام صحبت در مورد روال تمرین از آن چشم پوشی می شود، اما به اندازه سایر موضوعات مهم است. جایی که تمرین می‌کنید، بخش دیگری از تبدیل روال تمرین شما به عادتی است که نتایج را شکوفا می‌کند. بهترین مکان برای تمرین گیتار جایی است که بتوانید راحت و بدون هیچ گونه مزاحمتی در نزدیکی باشید. شما می خواهید بتوانید بازی خود را بشنوید و تمرکز کامل خود را روی چیزی که روی آن کار می کنید بگذارید. خیلی ها تنهایی تمرین تنهایی در اتاق خواب را دوست دارند، در حالی که دیگران از بازی در مقابل دیگران هیجان می گیرند.

5: برای خود و تمرین گیتار اهداف تعیین کنید

در نهایت، همیشه اهدافی را برای تمرین گیتار تعیین کنید تا به آن پایبند باشید و به آنها برسید. خواه این باشد که آهنگی را با سرعت خاصی بنوازید، آکوردهایتان را واضح‌تر کنید، یا فقط آن آهنگی را که همیشه می‌خواستید یاد بگیرید، به پایان برسانید، هدف‌گذاری باعث می‌شود که در مدت زمان منظمی پیشرفت کنید. به یاد داشته باشید که این یکنواختی تمرین است که باعث کامل شدن می شود و کمی تمرین تا حد زیادی به شما کمک می کند. یادگیری گیتار یک سفر است که در آن شما از تأثیرات خود رشد می کنید و سبک فردی خود را از طریق تمرین توسعه می دهید. این یک شبه اتفاق نمی افتد، اما ارزش زمانی را دارد که روی آن سرمایه گذاری می کنید.

بنابراین نگران نباشید که آیا بهترین راه را برای تمرین بی نقص گیتار پیدا کرده اید و فقط از خودتان لذت ببرید! همچنین گذراندن دوره‌های هفتگی موسیقی می‌تواند به شما کمک کند تا با تمرین خود سازگار بمانید و زودتر به اهداف خود برسید. یک مربی خوب موسیقی شبیه به یک مربی شخصی تمرینی است، جایی که پیشرفت شما را دنبال می کند و مطمئن می شود که به اهداف خود پایبند هستید.

یک دیدگاه بگذارید