کلاس آموزش کالیمبا در اصفهان

درود بر شما ، ساز کالیمبا یا ساز پیانو انگشتی از جمله سازهایی است که به تازگی بسیار محبوب شده است. دلیل این محبوبیت را می توان کوچک بودن ساز وصدای دلنشین آن دانست. اگر شما هم به کالیمبا علاقه دارید و به دنبال بهترین آموزشگاه تدریس کالیمبا برای یادگیری این ساز دوست داشتنی هستید، آموزشگاه موسیقی در اصفهان حتما ادامه این مطلب را بخوانید.

آموزش ارف در اصفهان

۰۹۱۲۹۳۴۴۹۶۴ – ۰۹۱۳۱۰۷۲۰۸۵
۰۳۱-۳۴۴۸۵۹۳۴


یادگیری موسیقی همواره مورد علاقه هنر دوستان بوده است. کلاس آموزش ساز کالیمبا در اصفهان در آموزشگاه موسیقی رادفر با بهترین مربی و استاد های مجرب با قیمت و هزینه مناسب دوره …

کلاس آموزش کالیمبا در اصفهان
کلاس آموزش کالیمبا در اصفهان

ساز آفریقایی کالیمبا
این ساز متولد آفریقاست و در کشور آفریقا در قبلیه‌های متفاوت با طراحی‌های متفاوتی وجود دارد. این تنوع از لحاظ سایز و تعداد تیغه‌های ساز متفاوت است. این یک ساز قابل حمل است که قابلیت جابجایی به هرکجا که دوست دارید را دارد و فضای کمی را نیز از شما اشغال می‌کند. این ساز را می‌توانید در مسافرت‌ها و گردش‌ها به همراه خود ببرید و با نواختنش آرامشی خاص را در محیط حکم فرما کنید.

برای مشاوره و اطلاع از زمان کلاس تماس بگیرید…

شناخت ساز کالیمبا
در برخی از مراکز آموزش کالیمبا در تهران می‌توانید این ساز را خریداری کنید چرا که برخی از آموزشگاه‌ها داری فروشگاه ساز هستند و انواع ساز را در فروشگاه به فروش می‌رسانند. اما بهتر است پیش از خرید این ساز بیشتر در مورد آن بدانیم. همان‌طور ک گفته شد این ساز اصالتاً به آفریقا برمی‌گردد که در اولین بار در کشورهای کنگو و زیمباوه که در شمال شرق آفریقا قرار دارند دیده شده. کالیمبا را به معنای ساز کوچک است که در زبان‌ها بانتو این نام را بر آن نهاده‌اند. نوازندگان قبلیه‌های مختلف بر اساس ذوق خود تغییراتی را در این سازها ایجاد کرده‌اند و هرکدام نامی متفاوت برای این ساز انتخاب کرده‌اند. برای مثال در زیمباوه کانوکبلا، در آفریقای مرکزی مالیمبا، در جزیره‌های دریای کارائیب کالیمبا یا امبیرا و در کشورهایی که انگلیسی صحبت می‌کنند نیز نام این ساز را کالیمبا پیانو شصتی نام‌گذاری کرده‌اند و با این نام‌ها شناخته می‌شود.

استاد ساز کالیمبا در اصفهان


کالیمبا
این ساز، یک سازموسیقی آفریقایی است که در خانواده لاملفون ها قرار دارد و قدمت آن به ۱۰۰۰۰ سال پیش از میلاد بازمی گردد .

کالیمبا معمولا از یک صفحه صدای چوبی متصل به کلیدهای متناوب فلزی تشکیل شده و بسته به نوع کالیمبا با دو دست به نحوی که تارها با انگشت شست یا دیگر انگشتان کشیده شود نواخته می شود.

سه نوع کالیمبا با مارک تجاری وجود دارد که تربل، سلست و آلتو نام دارند.

هرکدام از آنها به خاطر کلیدهای فلزی منحصربه فرد از نظر ظاهری به هم شبیه هستند، اما در عملکرد کلی و جزئیات با هم تفاوت دارند.

بهترین آموزشگاه برای آموزش کالیمبا در اصفهان


اگر شما هم شیفته این ساز شده اید، اما برای انتخاب یک آموزشگاه موسیقی خوب، تردید دارید، آموزشگاه موسیقی رادفر می تواند یک انتخاب عالی باشد.

مربی کالیمبا در اصفهان

اساتیدی که در این اموزشگاه تدریس می کنند، همگی دارای تحصیلات و تجارب بسیار عالی در زمینه موسیقی بوده و با متد جدید موسیقی را آموزش می دهند.

رضایت هنرجویان و توانمندی آن ها ،ضمانتی است بر اداعایی که داریم.

آموزشگاه موسیقی رادفر
آموزشگاه موسیقی رادفر به عنوان بزرگترین و بهترین آموزشگاه شرق تهران، در تمامی رشته های موسیقی از اساتید نمونه و با تجربه بهره می برد.

در زمینه آموزش کالیمبا نیز، می توانید با اطمینان کامل این آموزشگاه را انتخاب نمایید.

مشاوره رایگان در آموزشگاه موسیقی رادفر
یکی دیگر از مزایای آموزشگاه موسیقی رادفر ارایه مشاوره رایگان می باشد.مشاروه رایگان به هنرجو کمک می کند تا مسیر هنری خود را به درستی انتخاب نماید و پیش از شروع ، تمامی سوالات خود را برطرف نماید.