فواید انواع مختلف موسیقی

فواید انواع مختلف موسیقی

تا به حال، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توان از قدرت موسیقی در موقعیت های مختلف استفاده کرد. در اینجا راهنمای پنج مورد از مفیدترین انواع موسیقی است. آموزشگاه موسیقی در اصفهان

مزایای موسیقی کلاسیک

همانطور که قبلاً دیدیم گوش دادن به موسیقی کلاسیک طیف گسترده ای از فواید برای مغز و بدن شما دارد.

به عنوان مثال، می تواند به شما در آرامش، تمرکز، حافظه و شناخت کمک کند. اما می تواند مزایای غیرمنتظره ای مانند کاهش جرم و جنایت نیز داشته باشد. در لندن شروع به نواختن موسیقی کلاسیک در ایستگاه های قطار کردند.موسیقی کودک در اصفهان پس از 18 ماه، خرابکاری 37 درصد، سرقت ها 33 درصد، و حمله به کارکنان تا 25 درصد کاهش یافته است.

مزایای موسیقی جاز

گوش دادن به موسیقی آرامش بخش، مانند جاز روان، می تواند حالت موج آلفا را در مغز شما ایجاد کند. این امواج زمانی اتفاق می‌افتند که شما بیدار هستید اما آرام هستید، و موسیقی جاز روان را به یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش در پایان یک روز طولانی تبدیل می‌کند.

مزایای موسیقی رپ

موسیقی رپ اغلب داستان هایی از افرادی را روایت می کند که بر موانع غلبه می کنند یا در مواجهه با شرایط نامحتمل به موفقیت می رسند. محققان دریافتند که گوش دادن به روایت‌های الهام‌بخش، مانند آنچه در موسیقی رپ وجود دارد، می‌تواند به مبارزه با افسردگی کمک کند.

مزایای موسیقی پاپ

مطالعه دیگری در مورد موسیقی و عملکرد فیزیکی مشخصاً نشان داد که موسیقی راک یا پاپ می‌تواند استقامت و عملکرد فیزیکی را در طول تمرین افزایش دهد. از آنجایی که بسیاری از مزایای موسیقی به ذائقه شنونده بستگی دارد، پاپ و راک نیز می توانند به تقویت روحیه کسانی که از گوش دادن به آنها لذت می برند کمک کند.

مزایای موسیقی هوی متال

یک مطالعه نشان داد که طرفداران موسیقی متال احساس قوی نسبت به خود دارند. این بدان معناست که اگر می خواهید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، گوش دادن به هوی متال ممکن است مفید باشد.

بگذارید مزایای موسیقی زندگی شما را افزایش دهد اکنون که فواید موسیقی برای سلامتی و اینکه چگونه می‌تواند از آمادگی جسمانی و ذهنی شما حمایت کند، می‌دانید، می‌توانید هر زمان که به تقویت نیاز داشتید از موسیقی مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

برای مثال، ممکن است زمانی که احساس ناراحتی می کنید به موسیقی رپ گوش دهید، قبل از یک سخنرانی مهم به موسیقی متال یا موسیقی کلاسیک برای کمک به خوابیدنتان گوش دهید.

یک دیدگاه بگذارید